Saturday, March 22, 2008

Var ar min slemhog? (Slemhog = Stina da alltsa)

Ah. Nu ar det Sanne utan Stina. Jag ar halv alltsa.

Men vi hade en mysig tid i Melbourne tycker jag! Vi bodde ju pa Hotel och allt! Det var lite kallt bara sa vi var tvugna att kopa halsdukar. Men jag gillar Melbourne.

Nu ar det snart pavag hem.

Jag ar nu pa YHA dar vi forst kom till da vi kom hit. Dock far jag inte mitt rum forran kl 12 och jag kom hit 7.. Men ja.
Jag har hittat massa spannande mat i Free Food ladan sa jag ska nog klara mig :)
Och jag fick te av en snall gubbe som tyckte synd om mig att jag hade rest hela natten och inte fick mitt rum direkt..

Nya bilder BTW: Aussie 14

Men ja. Jag saknar Stina nagon obeskrivligt hypermyckert

Gonna write a song so she can see
Give her all the love she gives to me
Talk of better days that have yet to come
Never felt this love from anyone

She's not anyone



http://youtube.com/watch?v=QfU-4Y4_akY

Denna laten ar min slemhogs basta lat sa lyssna pa den!

No comments: