Sunday, March 23, 2008

Detta ar mitt 60 blogginlagg i denna blogg.
Mitt 60 och mitt sista fran Australien (for denna gangen iaf). Shit.

Sa mycket jag har varit med om. Jag har gjort mer pa dessa 6 manader an vad jag gjort av resten av mina 19 ar.
Jag har hoppat fran ett flygplan pa 14 000 feet, jag har varit pa krokodilkryssning, jag har surfat, plockat 20 kilos vattenmeloner, liftat med en hippie, levt ihop med engelskman, rest ihop med tyskar, klappat kangrus och sovit under stjarnorna.
Och liksom.. det ar inte ens allt!

Och alla dessa manniskor man har traffat. Vissa satter sig djupare an andra.
Vissa kommer jag inte klara att leva utan.
Liksom.. som Maren och Steffi. Vi spenderade over halva varan tid tillsammans med dessa tva tyska tjejer. De ar tva av mina basta vanner. Tva av mina basta vanner ar TYSKAR! Det kunde jag aldrig tro.
Och pojkarna.. Graeme, Frankie och Mathew. Jag alskar dem over hela mitt hjarta. Jag vill liksom bara vara i Gayndah med dem i varan lilla husvagn och vara en familj. Tiden med dem var underbar.

Pratade med Graeme igar i telefonen i en timme. Han peppade mig massa for jag var ledsen. Han sa massa bra saker och sant. Och LOVADE att vi kommer traffas igen.
Och Mathew sa att han kommer hem till jul :)
Och Frankie sa massa smarta citat som bara en Irlandare kan komma pa
Jag alskar dem!

Och min Stina. Jag angrar inte en sekund att jag gjorde detta med dig. Att du var med pa mitt livs aventyr. Du ar inte bara en van. Du ar nagot annat.. nagot obeskrivligt som det bara finns ett ord for: SLEMHOG! Stina Gardestahl, du ar min slemhog!

I had the time of my life


No comments: