Monday, March 17, 2008

Melbourne

Hej!

Nu ar Stina och Sanne i Melbourne och ar tillsammans de sista dagarna innan vi ska skiljas at for 6 veckor. 6 jakligt langa veckor kommer det bli. Liksom.. Sanne utan Stina. Vi har umgats i stort satt 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan i snart 6 manader. Vi ar som en person liksom.
Vi sitter ihop. Vi ar ifs en skitsofren isafall eftersom vi har olika asikter i manga situatoner men anda. Man blir halv utan den andra iaf.

Vi bor pa hotel ivf. fast ett billigt hotel, 27 $ om dagen bara!

Och jag ar sjuuuuk! Det ar daligt. Jag har massa snor i nasan och ont i huvudet. Detta pga jakla Grayhound bussens AC!

Och jag har san angest att lamna detta landet! Jag vill inte! Jag alskar Australien.
Och jag alksar sa manga personer som ar har just nu.
Ok.. de kommer aven de forsvinna harifran men iaf..
Vissa vill jag bara ha med mig alltid alltid.
Denna laten ar bra foresten: http://youtube.com/watch?v=vLkEkCpZ0y4

Ah. Klart jag vill hem till vissa av er dar hemma med. Det ar absolut inte sa.. men liksom.. fatta vad trakigt Sverige ar!

Aja. I Sydney traffade vi Robban, Melker, Nisse och Fredda igen iaf! Det var trevligt!

Tank pa alla jag har traffat har. Alla som har forendrat mig. Alla nya jag alskar.
Ah.

Jag hoppas odet kommer att fora ihop oss igen. Jag hoppas det sa jakla mycket.

No comments: